Selamat datang semoga boleh dimanfaatkan bersama. Terima kasih atas luangan masa anda di sini :] | orang tengah melawat | Follow or Dashboard

Selasa, 11 Februari 2014

KEJAYAAN DALAM MESYUARAT JUALAN




3 bahan utama yang telah diberikan oleh pakar Motivasi Jualan dari UK, Sean McPheat dalam memastikan kejayaan apabila mesyuarat jualan dilakukan. Penting apabila mesyuarat jualan diadakan bagi memastikan bahawa selepas berakhir sahaja mesyuarat dilakukan agar segala apa yang dimahukan dan diperlukan oleh kita akan lebih mudah untuk dicapai dan diperoleh oleh tim jualan kita. Tiada perselisihan pendapat apatah lagi akan lebih mewujudkan persefahaman dan gaya tugasan yang sama antara seorang dengan seorang yang lain.

3 bahan tersebut seperti yang dinyatakan oleh Sena McPheat adalah

i.             Mendidik dalam menyelesaikan isu dan permasalahan yang dilalui

ii.           Melakarkan kaedah dengan cara yang bersesuaian

iii.          Mendorong dan beri motivasi menaikkan lagi semangat

Lakukan sebaik mungkin agar ada sesuatu perubahan boleh berlaku selepas berakhirnya mesyuarat. Tidak perlu bertegang leher dan tunjukkan kita adalah hebat. Cukuplah sekadar kita sebagai satu tim jualan begitu hebat memanipulasi apa juga isu yang timbul menjadi senjata yang hebat untuk tim jualan tersebut menjadi hebat dan mencapai kejayaan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan