Selamat datang semoga boleh dimanfaatkan bersama. Terima kasih atas luangan masa anda di sini :] | orang tengah melawat | Follow or Dashboard

Ahad, 1 Disember 2013

JANGAN DI SIA-SIA KAN PELANGGAN SEDIA ADA



Menurut Sean McPheat seorang pakar Motivasi Jualan berpangkalan di United Kingdom mengatakan bahawa Pelanggan kita yang sedia ada boleh memberikan manfaat yang besar kepada kita semula apabila cuba untuk meningkatkan jualan. Antara kita sedar ataupun tidak mereka boleh mempunyai rangkaian jualan dan perniagaan berpotensi baru atau berulang, dapat merujuk kepada kita, menjadi rakan usaha sama dengan kita atau hanya menyediakan kita dengan kajian yang menakjubkan atau menjadi pengadil mengenai perkhidmatan atau produk yang kita telah berikan kepada mereka.

Lihat infographic di bawah, termasuk 5 langkah-langkah yang kita boleh ikuti untuk membantu meningkatkan perniagaan dan jualan melalui pelanggan sedia ada. Peliharalah dan jangan diabaikan. Sesuatu yang boleh dimanfaatkan agar jualan kita tidak ketandusan dan sentiasa boleh dilakukan


Sumber : www.mtdsalestraining.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan